mandag den 6. februar 2012

Prinsen på Den Vrede Hest - testet på børn!


Har netop modtaget følgende fra 1.c. på Lindegårdskolen i Frederiksund Kommune:

"Hej Per Jeg fortalte din historie i min klasse i sidste uge, og ungerne var helt vilde med den... nogle sagde sågar det var det bedste eventyr de nogenside havde hørt... så jeg har fortalt forældrene i ugebrevet at de kan købe bogen på Saxo (er det ikke rigtigt?) Jeg vedhæfter lige et par af børnenes tegninger, dem synes jeg lige du skulle se... (desværre uden farve??)Vi arbejder p.t. med projekt Mobbefri-skole, og her syntes jeg historien passede godt ind... vi snakkede om at selv om det med at være grim i munden, og hvad det kunne gøre ved folks følelser. Og også om at have både gode og onde indre kræfter, og hvem/hvad der var bedst at lytte til!............Tak for en god historie og bare kom med flere...mange hilsner Tina"

Jeg vil frygtelig gerne vise jer tegningerne, men jeg er nok nødt til lige at få tilladelse til det først.

Det er altid en stor glæde at få gode anmeldelser af sin bog og det allerbedste er jo anmeldelser, der kommer direkte fra dem, bogen er skrevet til.

Og når jeg så kigger på saxo.com, hvor bogen sælges, bliver jeg også glad. Efter at have været sat til salg i blot 20 dage, er "Prinsesse Lila og Prinsen på Den Vrede Hest" lige nu den 12. mest populære børne-ebog på Danmarks største internetboghandel! Det er da værd at skrive hjem om.

Tak til alle jer, som har købt bogen og som har hjulpet mig med at udbrede kendskabet til den. Må det blive til mange flere bøger endnu...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar! Det er altid en glæde at få respons!

Hvis du har kommenteret som anonym, kan du altid vende tilbage til indlægget og se, om der er blevet svaret på din kommentar.

Har du derimod identificeret dig selv, f.eks. som registreret bruger eller med din Googlekonto, kan du vælge at få tilsendt besked ved at sætte vinge ved boksen "Underret mig."