søndag den 12. maj 2013

De Plettede Skjorters Klub

For godt en måned siden fortalte jeg her på bloggen, at jeg havde lagt billet ind på at blive Søndagsavisens nye klummeskribent. Og da jeg lige nu har fokus på at udvikle min evne til at fortælle om både sejre OG nederlag, må jeg jo gribe til tastaturet og bringe meddelelsen om, at det desværre ikke blev mig.

Spørg lige, om jeg er træt af det?

 - Er du træt af det?

Ja, tak, det tror jeg lige, jeg er!
Det er noget rigtig øv, er det!

Men, men, men, jeg skal ikke bruge en masse energi på at ærgre mig, for det kan jo ikke betale sig. Desuden har jeg jo dig her på bloggen til beredvilligt at hælde al min galde og begejstring hæmningsløst ud over. Og nu skal du ikke se så snerpet ud, for det er vel derfor, du læser min blog? Indrøm det bare og læs videre, mens du lykkeligt svælger dig i forargelsens ansvarsløshed...

Den heldige blev i stedet Michael Ohmsen, som har datteren Molly (??? - den vender jeg måske tilbage til en anden god gang) og er gift med Mette. Vi kender ikke mandens profession eller uddannelse (hvilket jo egentlig også er ret ligegyldigt,) og heller ikke hans alder, men det hele foregår under bloggens finurlige titel: De Plettede Skjorters Klub, der ifølge Michael Ohmsen er navnet på en klub for fædre, der har små børn - og det er fra disse fædres oplevelser med faderskabet, Michael Ohmsen vil hente inspirationen til sin klumme.

Herunder et billede af Michael, men lad dig endelig ikke narre. Selv om han ligner en svigermors drøm, så er han garanteret en rigtig nasty fætter...


Herfra skal der lyde et tillykke til Michael Ohmsen med den nye tjans som klummeskribent (aargh, jeg kan mærke på mig selv, at jeg ikke sådan rigtig kan få mig selv til at ønske held med det også, for hvis nu han ikke bliver så længe, så kunne det jo være, jeg fik en chance for at overtage biksen, men det er der vel heller ikke noget forkert i.... vel?)

Du kan læse Jomfru-Klummen her og hvis du har lyst til at læse ét af de forslag, jeg selv sendte til avisen, kan du finde det her. Så vil jeg lade det være op til dig at vurdere, om Søndagsavisen har truffet den rette beslutning.

Ti stokkeslag til: Alle dem, der ikke kan se, at Søndagsavisens redaktion må have spist et eller andet, de ikke kunne tåle, inden de traf beslutning om den nye klummeskribent

Guldmedalje til: DIG! For du har da i det mindste ikke forladt mig (snøft...)








NB! For en sikkerheds skyld skal jeg gøre opmærksom på, at alt i min klumme naturligvis er skrevet med et glimt i øjet og at ovenstående på ingen måde skal forstås negativt mod Michael Ohmsen, der sikkert er en fin fyr...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar! Det er altid en glæde at få respons!

Hvis du har kommenteret som anonym, kan du altid vende tilbage til indlægget og se, om der er blevet svaret på din kommentar.

Har du derimod identificeret dig selv, f.eks. som registreret bruger eller med din Googlekonto, kan du vælge at få tilsendt besked ved at sætte vinge ved boksen "Underret mig."