torsdag den 13. august 2015

42 års Fødselsdag!

Så skete det!

Jeg fylder i dag 42 år og netop tallet 42 er jo helt specielt, for det er ifølge "The Hitchhikers Guide to The Galaxy" svaret på det store spørgsmål om livet, universet og alt det der.

Jeg har allerede fået mine første gaver:
En ny kasket, så jeg kan passe på mine sarte blå øjne
En skrubbesvamp med påtrykt 100-dollarseddel
En sugekopholder til shampoo i badeværelset

Se lige, hvor glad jeg er:



Med så højt et humør MÅ jeg bare dele gaver ud.

Hele dagen i dag vil det være muligt at downloade to af mine børnebøger helt gratis!

Det drejer sig om "Prinsen på Den Vrede Hest" og "Drillefanten, der ikke ville drille."

Bøgerne kan downloades kvit og frit her:

Prinsen på Den Vrede Hest
Drillefanten, der ikke ville drille

Vil du hellere have en fysisk bog, kan du købe bøgerne her:

Prinsen på Den Vrede Hest
Drillefanten, der ikke ville drille (HardBack via Saxo.com)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar! Det er altid en glæde at få respons!

Hvis du har kommenteret som anonym, kan du altid vende tilbage til indlægget og se, om der er blevet svaret på din kommentar.

Har du derimod identificeret dig selv, f.eks. som registreret bruger eller med din Googlekonto, kan du vælge at få tilsendt besked ved at sætte vinge ved boksen "Underret mig."